פרסומים

סובלת מדליפת שתן? אל תישארי עם זה לבד

מדי שנה בסוף חודש יוני, מאז שנת 2009, מתקיים שבוע המודעות לדליפת שתן וצואה. השבוע מתקיים בארצות רבות ברחבי העולם, ומטרתו לנפץ את חומת השתיקה והבושה שאופפת גברים ונשים הסובלים מתופעות אלו. לקראת שבוע המודעות השנה, התפרסם באוסטרליה סקר העוסק בשאלה איך גברים ונשים מתמודדים עם הבעיה? מסתבר שרובם מעדיפים שלא לטפל בה אלא לחיות אתה. הסקר מראה ש-75% מהסובלים מדליפת שתן יעדיפו שלא לפנות לקבל עזרה וטיפול. מרביתם לא רואים בבעיה כסיבה מספקת לפנות לעזרה, מאחר ולכאורה לא מדובר במחלה, אלא רק באי נעימות שאפשר להסתדר אתה. השאר מתביישים לספר על כך אפילו לחברים ובני משפחה, ובוחרים להישאר לבד עם הבעיה.

במרבית המקרים מדובר על נשים שנוטות לסבול מדליפת שתן במאמץ, בעיקר אחרי לידות ובגיל הבלות. למרות התפיסה הרווחת שמדובר בעיקר על נשים מבוגרות, הסקר מראה שמחצית מהמקרים של דליפת או בריחת שתן מתרחשת אצל נשים מתחת לגיל 50. בריחת שתן יכולה לנבוע מהיחלשות של שרירי רצפת האגן בעקבות הריונות, מאמץ פיזי גדול וממושך, שינויים הורמונליים ועוד.

עמותת Continence Foundation of Australia יצאה השנה במסע פרסום תחת הכותרת- "שפר/י את השורה התחתונה שלך" (Improve your bottom line) והם נותנים שרות תמיכה טלפוני על ידי אנשי מקצוע כדי לעודד גברים ונשים להפסיק לסבול וללכת לקבל עזרה מקצועית. בחלק מהמקרים הם יופנו למומחה לרצפת אגן (אורוגינקולוגיה), שמבצע ניתוח יחסית פשוט שפותר את הבעיה אחת ולתמיד.

אם את סובלת מבריחת שתן, דליפת שתן או צואה במאמץ, אין לך במה להתבייש. את לא צריכה לחכות לשבוע המודעות, התקשרי עוד היום כדי "לשפר את השורה התחתונה שלך".

פרופ' הרצל בן-חור הוא מנתח בכיר בעל ניסיון רב בניתוחי רצפת אגן, דליפת שתן במאמץ ובריחת שתן. הוא מבצע את הניתוחים במרכזיים רפואיים פרטיים תוך ליווי ותמיכה לאורך כל התהליך.

לקביעת תור לייעוץ וטיפול בבריחת שתן ורצפת אגן התקשרי לטל. 08-9491410 או לחצי כאן ליצירת קשר.